Obtenez les meilleurs conseils avec votre système de point de vente avec l'assistance et la formation Juka.Retail

Chez Juka.Retail, nous essayons non seulement d'offrir le meilleur système de point de vente pour votre entreprise de vente au détail ou d'accueil, mais également une formation, une assistance et des conseils pour gérer et gérer votre entreprise de manière simple et efficace. Notre équipe d'experts est toujours prête à vous aider avec toutes vos questions et besoins et s'assurer que vous tirez le meilleur parti de votre système. Grâce à notre formation supplémentaire et à notre vaste support Juka.Retail, vous restez toujours informé des derniers développements et vous pouvez continuer à vous développer et à vous optimiser.

Demandez une formation supplémentaire ou organisez votre assistance avec Juka.Retail. Vous pouvez prolonger le support pour les années suivantes avec une remise importante !

Soutien

Assistance de base

Ondersteuning zonder support overeenkomst
85 par HEURE
  • Disponible du lundi au vendredi
    pendant les heures de bureau (10h – 17h)
  • Assistance professionnelle à 85 € de l'heure
  • Les frais de déménagement sont fixés à 125 €

Assistance avancée


40 par MOIS
  • Téléphone, e-mail et chat sur le site Web
    du lundi au vendredi de 10h à 17h
  • Accéder au portail d'assistance Juka.Retail
  • Appareil de remplacement** en cas de matériel de caisse défectueux
  • 1 atelier Juka.Retail GRATUIT par an***
LES PLUS
CHOISIS

Assistance Premium


70 par MOIS
  • Téléphone, e-mail et chat sur le site Web
    du lundi au samedi de 9h à 18h
  • Accéder au portail d'assistance Juka.Retail
  • Appareil de remplacement** en cas de matériel de caisse défectueux
  • 2 ateliers Juka.Retail GRATUITS par an***
  • Intervention chez vous* sous 2 jours ouvrés

Bij Juka.Retail proberen we niet alleen het beste kassasysteem voor jouw kleinhandel of horecazaak aan te bieden, maar ook training, ondersteuning en begeleiding om je zaak op een eenvoudig en efficiënte manier te beheren en te runnen. Ons team van experts staat altijd klaar om je te helpen met al je vragen en behoeften en zorgen ervoor dat je het maximale uit je systeem haalt. Dankzij onze extra trainingen en uitgebreide Juka.Retail Support blijf je altijd op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en kan je blijven groeien en optimaliseren.

Demandez une formation supplémentaire ou organisez votre assistance avec Juka.Retail. Vous pouvez prolonger le support pour les années suivantes avec une remise importante !

Assistance de base

Vous recherchez une assistance de base pour votre boutique ou votre boutique en ligne, mais vous ne souhaitez pas de contrat d'assistance avec Juka.Retail ? Aucun problème! Vous pouvez toujours compter sur l'assistance standard et l'assistance fournisseur qui sont incluses dans votre abonnement logiciel.

Pour des questions spécifiques sur :

Si vous souhaitez une assistance supplémentaire de notre part sans contrat d'assistance, nous vous proposons une assistance professionnelle pour 85 € de l'heure, facturée au quart d'heure entamé. Les frais de déplacement sont forfaitaires de 125 €. Nous sommes disponibles du lundi au vendredi pendant les heures de bureau (10h00 – 17h00). Nous ne sommes pas disponibles les samedis, dimanches et jours fériés

Wat is er inbegrepen in dit pakket?

    Advanced support

    Ben je op zoek naar advanced kassa support voor je winkel, webshop of horecazaak, dan ben je bij ons aan het goede adres.

    Wat is er inbegrepen in dit pakket?

    • Telefoon, e-mail en website-chat van maandag tot vrijdag van 10u - 17u

    • Toegang tot het Juka Support-portaal met antwoorden op vaak gestelde vragen.

    • Appareil de remplacement** en cas de matériel de caisse défectueux

    • 1 atelier Juka.Retail GRATUIT par an***

    • Eerste jaar aan €400 per jaar of €40 per maand, bij verlenging volgende jaren €250 per jaar of €25 per maand.

    Premium support

    Ben je op zoek naar premium kassa support voor je winkel, webshop of horecazaak, dan ben je bij ons aan het goede adres.

    Wat is er inbegrepen in dit pakket?

    • Telefonische, e-mail en chat-ondersteuning van maandag tot zaterdag tussen 09u00 en 18u00

    • Toegang tot het Juka Support-portaal met antwoorden op vaak gestelde vragen.

    • Intervention chez vous* sous 2 jours ouvrés

    • Appareil de remplacement** en cas de matériel de caisse défectueux

    • 2 ateliers Juka.Retail GRATUITS par an***

    • Eerste jaar aan €700 per jaar of €70 per maand. Bij verlenging volgende jaren aan €400 per jaar of €40 per maand.

    Aanvullende informatie over de Juka Support formules

    Al onze prijzen zijn exclusief 21% BTW.

    * Indien probleem niet op afstand kan opgelost worden. Kosten verplaatsing niet inbegrepen (€85 forfaitaire verplaatsingsvergoeding).

    ** Kassabonprinter, barcodescanner, geldlade, prijslabelprinter aangekocht bij Juka.Retail. Indien het toestel uit garantie is en niet meer te herstellen is, kan dit bij ons besteld worden aan een voordelige prijs (klantenkorting). Indien niet aangekocht via Juka.Retail kan een vervangtoestel gehuurd worden aan voordelig tarief.

    *** Voor 1 persoon per supportovereenkomst.

    Voorwaarden Juka Support formules

    Prestaties die niet onder de Juka Support formules vallen, worden eventueel afzonderlijk gefactureerd. Dit omvat:

    • Ondersteuning ter plaatse bij de klant afhankelijk van de gekozen formule
    • Onderhoud en reorganisaties van disks, bestanden of databases, opzetten van beveiliging
    • Ondersteuning voor operationele of technische problemen die te wijten zijn aan onjuist onderhoud, verkeerde manipulatie of wijzigingen van de software door de klant of een derde, oneigenlijk gebruik, ongevallen, gebruik in een ongeschikte fysieke of operationele omgeving of in een omgeving anders dan de voorziene werkomgeving, of defecten veroorzaakt door software of producten van derden waarvoor Lightspeed en/of Juka Retail niet verantwoordelijk zijn
    • Support voor niet-ondersteunde types hardware
    • Support voor problemen met het LAN-ethernet netwerk, wifi-netwerk, apparatuur van de internetprovider en uw eigen geïnstalleerde netwerkhardware

    Ook verzoeken om toevoegingen of veranderingen aan correct werkende software, consultancy, opzoekwerk, projectmanagement, integratie en migratie, roll-out, acceptatietesten, batch scheduling, reporting, training en in het algemeen elke prestatie die niet direct gerelateerd is aan het oplossen van operationele of technische problemen, vallen hieronder.”

    Optimisez votre magasin avec notre accompagnement

    Ben je op zoek naar manieren om je winkel te optimaliseren en je verkoop te verhogen? Ons team van experts biedt persoonlijke en klantgerichte ondersteuning bij het digitaliseren en automatiseren van je winkeladministratie.

    Laat ons je helpen om de efficiëntie en winstgevendheid van je bedrijf te verbeteren.

    FR
    0

    Votre panier est vide.